طراحی سایت و سئو

۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
سئو یا seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجوگر است.

سئوی سایت

پروسه سئو به معنای دریافت بازدید کننده و ترافیک برای سایت شما از طریق نتایج جستجوی موتور های جستجوگر بصورت رایگان و کاملا طبیعی می باشد.
همه موتور های جستجوگر محبوب مثل گوگل ، یاهو ، بینگ در مرحله اول نتایج خود را بصورت کاملا رایگان نمایش می دهند.
هر چند نتایج پولی هم دارند که با دریافت هزینه از صاحبان سایت ها ، سایت آنها را در صدر نتایج نشان می دهند اما منظور ما از سئو صرف هزینه و تبلیغات کردن نیست.
منظور ما اینجا دریافت بهترین رتبه برای سایت شما از طریق نتایج رایگان گوگل است.
یعنی افزایش فروش شما بدون صرف هزینه! درکل سئو فرایندی است که صفحات وب‌سایت را نسبت که کلمات کلیدی که برای مقالات انتخاب می‌کنید در گوگل به لینک‌های اول سوق می‌دهد و باعث می‌شود از گوگل ورودی بگیرید روش‌های مختلف SEO چیست در دنیای وب ما سه نوع سئوکار داریم  صورت کلی به دو بخش داخلی و خارجی تبدیل می‌شود و این دو بخش را به 3 صورت می‌توان پیاده‌سازی کرد که به آن‌ها یئو سفید، خاکستری و سیاه گفته می‌شود.
مشخص است که سئو سفید برای سایت شما مناسب‌تر است و درکل زمان بیشتری برای به نتیجه رسیدن به طول می‌انجامد.
سئو خاکستری فرایندی مابین سئو سیاه‌وسفید است که صرفاً زمان بیشتری طول می‌کشد تا بعد از سئو گوگل متوجه شود که شما قوانین را دور زده‌اید.
سئو درونی یا داخلی چیست مجموعه‌ای از کارها و فعالیت‌هایی که در داخل سایت انجام می‌شود، سئو درونی یا داخلی گفته می‌شود تا ما قادر باشیم به میزان محبوبیت زیادی در نزد موتورهای جستجو دست‌یابیم.
مثلاً هرروز مقاله سئو شده در سایت خود منتشر کنید و از طریق فرایند لینک سازی عنکبوتی، لینک‌های داخلی دهید تا کاربر زمان بیشتری را در وب‌سایت شما صرف کند.
سئو برون صفحه یا خارجی چیست به مجموعه‌ای از کارها و فعالیت‌هایی که در بیرون از سایت انجام می‌شود، سئو بیرونی یا خارجی گفته می‌شود سئو خارجی سبب می‌شود سایت در نتایج گوگل، رتبه بالاتری داشته باشد. مثلاً از سایت‌های خبری به سایت خود لینک سازی کنید و یا حتی با تبلیغات کاری کنید مخاطب شمار را سرچ کند یا موضوع مدنظرش را با اسم دامنه شما جست‌وجو کند. این نوع سئو را نیز می‌توانم بعد از سئو داخلی یا هم‌زمان با آن انجام داد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.