سفارش ساخت سایت با ایران سایت

۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

در دنیای امروز با گذار بسیاری از کسب و کارهای سنتی به کسب و کار اینترنتی، بازار فعالیت هایی مانند طراحی وب بسیار رونق یافته است، اما نحوه ایجاد وب سایت، مراحل آن، از کجا و چگونه شروع و همچنین طراحی شرایط وب سایت و هزینه این یکی از مواردی است که باید به آن توجه کرد. در این مقاله در پاسخ به سوالات مطرح شده به مفهوم طراحی وب سایت، تاریخچه آن، مراحل طراحی و همچنین میانگین هزینه طراحی وب سایت می پردازیم.

طراحی فروشگاه اینترنتی با ایران سایت

طراحی سایت چیست؟
طراحی سایت یا طراحی وب به مراحل طراحی و ایجاد یک سایت اینترنتی جهت اطلاع رسانی، نمایندگی یک شرکت و ارائه محصولات آن اشاره دارد. طراحی سایت فرآیندی است که از لایه بندی یک صفحه وب، ایجاد محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است. قبل از بررسی مراحل توسعه وب سایت، اجازه دهید نگاهی گذرا به تاریخچه ایجاد آن بیندازیم.

تاریخچه طراحی وب چیست؟
تیم برنرزلی، مخترع اینترنت، به عنوان اولین توسعه دهنده وب در تاریخ مشهور شد و اولین وب سایت را در سال 1991 راه اندازی کرد. اولین وب سایت از فرامتن و ارتباطات برای ارسال ایمیل استفاده می کرد. این سایت متنی ساده از گرافیک، تصاویر یا حتی رنگ آمیزی استفاده نمی کند و همچنان در دسترس است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.