خرید چمدان از چمدان آرش

۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
نوع چمدان:



چمدان ها در دو نوع پارچه ای و کیف سخت موجود هستند.



چمدان های با بدنه پارچه ای انواع مختلفی دارند. همه این پارچه ها ضد آب هستند و تفاوت آنها در نوع پارچه ای است که استفاده می کنند. اگر قصد خرید این نوع چمدان را دارید به این نکته توجه کنید که هر چه بافت پارچه نازکتر باشد و تراکم آن بیشتر باشد برای خرید چمدان این جنس بهتر است.



کیس های سخت در سه نوع پلی پروپیلن (PP)، پلی کربنات (PC) و PVC موجود است. چمدان های پلی پروپیلن در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده و بدنه ای محکم دارند. اتصالات آنها از لوله استفاده می کند و زیپ ندارد. چمدان های پی وی سی بسیار شکننده هستند و بهترین گزینه برای خرید نیستند، تنها مزیت این نوع چمدان ارزان بودن آن است. چمدان های پلی کربنات بسیار متنوع هستند و گزینه خوبی برای خرید هستند.



از مزایای این نوع چمدان های سخت می توان به محافظت بیشتر در برابر آب و رطوبت، حفاظت از وسایل الکترونیکی و اشیاء شکستنی، نظافت آسان و سریع، مدل های بدون زیپ و استفاده از قفل های رمزگذاری شده (به ویژه TSA) اشاره کرد. از جمله معایب این نوع چمدان ها عدم امکان افزایش حجم و اشغال فضای بیشتر نسبت به سایر انواع چمدان است.



نوع کویل:



قرقره قاب اصلی چمدان است و باید محکم و بادوام باشد. برای بررسی نوع قرقره می توانید قاب را باز کنید و مواد قرقره را از داخل حس کنید. کویل با انعطاف پذیری بالا و در عین حال قوی مناسب ترین نوع است.



چرخ ها:



صندوق عقب چهار چرخ و دو چرخ است. جابجایی چمدان های چهار چرخ راحت تر است. محکم و شکننده نبودن چرخ ها نیز یکی از مواردی است که باید بررسی شود.



اندازه چمدان:



چمدان ها در سه سایز کوچک، متوسط ??و بزرگ موجود هستند. افراد با توجه به نیاز و استفاده خود بهترین سایز را انتخاب می کنند. اما یک چمدان بزرگ بسیار کمتر استفاده خواهد شد. یکی از پرطرفدارترین انواع چمدان، کیف خلبانی است که با توجه به اندازه مناسب و حمل آسان، کاربرد فراوانی خواهد داشت.



وزن چمدان:



یکی از مواردی که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد، وزن چمدان است. چمدان های سنگین حمل و نقل را برای شما دشوار می کند و هزینه های اضافی را متحمل می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.