معرفي برند پلي تك

۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
در سال 1391 بعنوان نماینده انحصاری (politek banyo ) آغاز به کار نموده و با بهره گیری از دانش و تخصص کارشناسان فنی ایرانی مستقر در کارخانه پلی تک اقدام به تاسیس یک گروه صنعتی نموده و تجهیزات اولیه آن شرکت (politek) صورت (c.k.d) وارد کشور شده و شرکت کاوش کاران فیدار بعنوان تحت لیسانس شرکت پلی تک بانیو محصول را مونتاژ نموده و با برند برتر شرکت (politek) به بازار عرضه میکند .

لوله و اتصالات فاضلاب

چرا کاوش کاران فیدار شرکت پلی تک بانیو (politek banyo) در سال 1388 با نام poliplast در استانبول ترکیه آغاز به کار و از سال 1994 تحت عنوان پلی تک و با طراحی و تکنولوژی جدید و همچنین کیفیت برتر محصولات به فعالیت خود ادامه میدهد .
پلی تک بازار اتصالات این شرکت با بیش از ۲۵ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید انوع وان ، جکوزی ، زیردوشی و کابین ، اتاق دوش و سونا باتوجه با استانداردهای اخذ شده از سازمان های بین المللی مربوطه ، جزء برترین های این صنعت در ترکیه و اروپا می باشد .
همچنین محصولات تولیدی پلی تک به کشور های اروپایی و آسیایی از جمله ؛فرانسه ، آلمان ، انگلستان ، کانادا ، بلغارستان ، یوگوسلاوی ،یونان ، لیبی ، روسیه ، ترکمنستان ،آذربایجان ، عراق و ایران صادر میگردد.
شرکت پلی تک توان تولید بیش از 10 تن ورق آکرلیک (PMMA) را در روز دارا می باشد که دارای خاصیت UV وآنتی باکتریال جهت استحکام ، جلوگیری از تغییر رنگ و خش افتادگی و همچنین نفوذ ناپذیری در مقابل باکتری های مضر به داخل بدنه وان می باشد.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.